hahappy halloween :)

Hello!


Nyss kommit hem från älskling<3 Underbar natt med honom inatt. Älskar honom så mycket :) Senare idag så ska jag och Amanda springa ut och gå bus eller godis ^^ såklart ska vi busa när sura kärringar slår igen dörren >:) så passa er för att smälla igen dörren för oss >:D Hoppas vi får in lika mycket som förra året, då fick vi 2 kg godis och 200 kronor :D fast då var ju inte amanda med och de var ju lite tråkigt.

hmm, nu till frågan? hur ska jag täcka ansiktet så ingen känner igen mig?
- kanske svart i hela ansiktet :D



Jag med Johannas systemkamera :)



btw: har sagt till min moder att jag önskar mig en systemkamera i julklapp av henne, (opps, jag mena av tomten*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0