tomtedräkt

Hejsan :)

Just nu sitter jag och letar som en vilsen idiot efter en bra tomteklänning till luciatåget. Och helt otroligt nog så finns det INGA tomteklänningar som är normala, det finns bara koooorta slampiga klänningar och det är ju inte helt bra att gå i någon porrig tomteklänning på lucia.

skulle inte se så bra ut va? ;)




 Jag får bara hoppas på att det finns någon att köpa på Centre. ^^
Det slog mig även förut att jag är TVUNGEN att köpa en lusseklänning också som jag ska ha på konfirmationsläsningen imorgon klockan halv 5. Snacka om stress om lucia saker -.-
Någon som har tips på var man kan finna en normal klänning?
SKRIV TILL MIG NUUUU! Skulle vara så sjuuukt snällt om ni hittade en sida med tomteklänningar :) 



Kan lägga upp resten av alla bilder från Karlstad nu då :)


 
WOW! jag fick Real Big Cheeks på bilden(stora kinder)



Malin




big ass xD



ja, jag är konstig & nej, jag märkte inte att amanda tog kort ^^


ser någon Malin? ;)


Amanda gillar skor?

My BUTT! :o

Sötaste Malin <3

lilla amanda ville äntligen vara med på en bild :) bilden var ju..... speciell (a)


yes, amanda kan i princip ALDRIG sitta still på ett kort...

malin är helt lugn och klämmer kinderna av mig, och amanda är.... amanda :)


min mun är eom ett hjärta, ..på ett sätt :)






Som sagt var: Skriv var de finns tomteklänningar som inte är så porriga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0