k-stad

Hejsan :)

De va ett tag sen nu. Jag MÅSTE skärpa mig nu!

Idag har jag tillbringat dagen på skolan och hemma :) Idag på gympan så var vi i ishallen och åkte skridskor. Det var kul men jag är ingen höjdare på skridskor, åker kanske högst 3 ggr om året.

I helgen har jag, amanda & malin varit ensamma hemma hos mig. Mamma & Mattias har varit i Wein och då fick jag ansvaret för huset & Zarec(min hund)  Vi hade riktigt kul och upptäckte att det faktiskt är mycket roligare att städa huset när ingen förälder säger åt en. Jag känner mig som en ansvarsfull vuxen :M
I söndags bar det iväg till Karlstad med tåget, tyvärr försov vi oss och missade det första tåget vi hade bestämt oss för att ta, det åkte kl 08:14 och vi vaknade kl 08:16 och fick panik men hittade som tur var att det fanns ett tåg som åkte kl 09:17. Då rusade vi upp och Amanda sprang iväg till duschen och Malin tog en snabb tur med Zarec och jag gjorde frukost åt alla. Och otroligt nog så klarade vi klä på oss, gå ut med zarec, en av oss hann duscha, äta frukost, platta håret & kolla så allt är med på ca en halvtimme. Bara jag hann att sminka mig, Malin & Amanda stönade som bara den på tåget med att sminka sig, och Malin fick stordamp :o 
Väl framme i Karlstad så fick vi reda på att alla affärerna öppnar ju inte förrän klockan 12 så då satte vi oss på Mc-donalds och spelade kort ^^

Bilder från helgen :)





tycker den var fin för att vara tagen av en mobilkamera :)


riktig the grudge bild på amanda :o




karlstad bilderna:


tog 2 stoooora läsk ;o

amandas vampire eyes, :)


orkar inte lägga upp alla bilder på en gång, de andra lägger ja upp nån annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0