Ibland känns det fel..

hejsan igen bloggen:)

Nu har jag nyss kommit hem från läsningen och äter en mycket god mat som har blivit uppvärmd: makaroner & köttbullar (y) Funkar fint just nu när jag inte har lust eller ork att ställa mig och laga mat.

Idag på konfirmationsläsningen fick vi reda på vem av oss som skulle bli Lucia. Och självklart blir det Clara. Ska inte klaga... ^^ Men har stor lust att göra de... Men jag ska nu vara en ståtlig liten tärna på konfirmatonsläsningens lucia och på skolans lucia ska jag vara en söt liten tomte :) Måste bara hitta tomtedräkt! ;o

Till helgen ska man åka till älsklingen och sova där. Tyvärr så ska jag, Amanda & Malin träffa någon Ricky (älskling) inte tycker om och då känns det såå fel. Men jag träffar vilka jag vill, har klarat av flera år av samma sak så jag kan klara två av samma sak.. aa.. ibland ärre jobbigare än va man kan förklara.. men nu ska ja inte va på depp humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0