high heels and something else

Hej igen :)

Nu är det snart dags för mig att lägga mig och läsa. Längtar oerhört mycket till sängen just nu.
Men jag lägger in ett snabbt inlägg. Jag har länge funderat på att köpa härliga pumps som jag ska använda på en fest. Högklackat tränar ens rumpa och lår samtidigt så det hade ju varit mycket bra. Jag som ska börja träna.
Men nu när det snart är jul & två av mina bästa vänner fyller år ska man kanske tänka på sparande (a) Så då fick jag en idé om att önska mig de av pappas släkt i julklapp. Både billligt & bra men mest för mig.
Nu sitter ja och tänker på vad jag ska köpa till mina vänner som fyller år den 2 & 4 december ^^ Har redan bestämt mig för vad jag ska köpa åt en av dem. Kan dessvärre inte skriva det i bloggen på grund av att de läser den...

Så jag passar på att skriva in vad jag önskar mig ..

Det som står som stor ETTA på min lista är :
* systemkamera
* pengar
* pumps
* krage

hih


Men godnatt bloggen, ska testa att gå upp riktigt tidigt imorrn så kan jag slänga in ett inlägg :)


de är de två små skitarna åt höger på bilden som fyller sina 14 år (äntligen)

Kommentarer
Postat av: amääääända :D

<3

2010-11-24 @ 22:17:52
URL: http://amaandahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0