beautiful face

Helluu bloggen,

Har inte kunnat uppdatera bloggen idag eftersom jag spenderat mestadels av dagen med Amanda & Rickard.
Idag var vi tre tvungna att passa mina bröder. Mina bröder slår rekord i att vara jobbiga.. Men men.. vad säger man? Man väljer inte sin familj? hiihi^^

Imorgon ska man ta en buss till Arvika och träffa på några och sedan blir det att sova hos älsklingen.
Mycket mys kommer det nog bli.
På söndag morgon ska jag iväg från Arvika och hem igen fast inte HELA vägen hem utan till kyrkan på gudstjänst -.- måste ju gå på 15 gudstjänster för att få ta konfirmation -.- men, I can live with that :)


För nån vecka sedan fixade jag Linnas hår & sminkade henne lite.


FÖRE!







EFTER!


Linna är alltid så j*vla fin <3

Kommentarer
Postat av: linna

Heter hon Linna? På riktigt?

2010-12-29 @ 01:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0