09:30

Hellu/godmorgon!

Denna morgonen började FÖR tidigt -.- Mina bröder kom instormande i mitt rum halv 10. Och jag blev ju självklart jättesur och tyckte att jag kunde få sova lite längre när det är höstlov. Men när man ändå var vaken så steg man ju upp och när jag kom upp från mitt rum är det världens kaos i huset. Mina bröder hade verkligen ställt till det!  Det var saker överallt! Och Min yngsta bror sprang och skrek.. En vanlig dag i mitt liv? Ja faktiskt.. ^^ Ikväll blire kanske nån fest hemme hos johan som jag ska gå på. Har dessvärre inte frågat mamma än.. ^^ Imorgon ska min älskling komma hit och sova hos mig, och det har jag heller inte frågat mamma om.. Men GIVE ME A REASON TOO SAY NO?  Jag har ju varit en jättesnäll flicka hela tiden:)


Jag delar med mig av Min och Rickys första kyss :)

Kommentarer
Postat av: sofie brownie schilcher

snygg blogg. söta ni e tillsammans =)

2010-11-11 @ 16:33:27
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0